AdministrasjonAdministrasjonens jobb er å hjelpe de andre enhetene i kommunen med å utvikle og drifte tjenestene våre til det beste for deg som innbygger. Assisterende kommunedirektør, Bertine Løvdal Myhre, er leder for kommunalområdet. Hun er også kommunedirektørens stedfortreder. Hva ligger under kommunalområde administrasjon? Kommunalområdet administrasjon består av følgende enheter: ØkonomiseksjonenKommunikasjon og serviceHR-seksjonen Dokumentsenteret IT-seksjonen Kommunedirektørens sekretariat Politisk sekretariat Samfunnssikkerhet og beredskap Administrasjonens målHos oss jobber vi med å forenkle og digitalisere prosesser internt og ut mot innbyggerne våre. Horten kommune skal møte deg som innbygger på en god og effektiv måte: Ved å legge til rette for digitale løsninger, et brukervennlig og brukerorientert servicetorg og sentralbord og tydelig kommunikasjon.Administrasjonen skal også gi innbyggerne trygghet gjennom sterk beredskap og samfunnssikkerhet.Vi ønsker å møte våre innbyggere med tydelighet, presisjon, imøtekommenhet og invitasjon til dialog.Oversikt over betalingssatser og gebyrer i Horten kommune. Utleie av kommunestyresalen Ta kontakt med politisk.sekretariat@horten.kommune.no Utleie av kommunale eiendommer eller arealSend e-post med forespørsel til postmottak@horten.kommune.no hvis du ønsker å leie kommunale eiendommer eller areal. Sist endret 02.09.2024 14:33