Få gratis kulturarrangementer med Veterankortet

Ved fremvisning av Veterankortet gis det mulighet for 1 fribillett pr. kort/ forestilling der Horten kommune er arrangør.

Horten kommune eier og driver Bakkenteigen kulturhus som ligger på Universitet i Sørøst-Norge sitt Campus Vestfold i Horten.

Her arrangeres vanligvis en rekke ulike konserter og forestillinger. Mange i regi av kommunen selv, men det er også noen arrangement hvor lokalene leies ut til andre.

Følg med på www.Bakkenteigenkulturhus.no. Her finnes oppdatert informasjon om programmet fremover. Ta eventuelt direkte kontakt med dem for nærmere informasjon om enkelt-arrangementer.