Nyheter uke 40

Det er skolefotografering denne uken, se ukeplan eller mail fra SMIL foto for dato.
Fotografering i barnehagen - Eggedal Barnehage - i Sigdal
_____________________________________________________________________________________________

Det er høstferie i uke 41, så fint om garderober tømmes før ferien.

Det begynner å bli mørkt ute, og Granly skole oppfordrer alle store og små til å bruke refleks, og bli sett i trafikken.

Under halvparten av oss bruker refleks - Biltema.no  Selv om du ser bilen, ser ikke bilisten deg hvis du går uten refleks i  mørket - VENNESLA KOMMUNE

Norge er nå tilbake til normalen, og skolene er på grønt nivå.
Ved sykdom gjelder følgende:
Barn som kun er snørrete eller har tett nese eller kroniske luftveissymptomer, trenger ikke holde seg hjemme. Barn med nyoppståtte symptomer som feber, hoste, sår hals og nedsatt allmenntilstand, bør være hjemme, men kan gå i barnehage/skole når de er i bedring. Dette gjelder selv om barnet fremdeles har noen symptomer, slik som rennende nese eller lett hoste.
Informasjon fra nettsiden: https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/norge-gar-over-til-en-normal-hverdag-med-okt-beredskap/id2872539/

Oppdatert informasjon fra FHI:
Når skal barn holdes hjemme fra skolen. Trykk på bildene for større bilder.