Trykk her for nyheter uke 18

5-7 trinn har vært på forestillingen Fløytemannen "The Fluteman Show" i regi av DKS (Den Kulturelle Skolesekken)
Fløytemann Gabor Vosteen spiller på et av de enkleste musikkinstrumentene - blokkfløyta - men med ei evne som vil gji deg hakeslepp. Han vil servere et forrykende enmannsshow med musikk som strekker seg fra Bach, Mozart og Paganini til 2000-tallet.
Det var stor stemning i salen (Biorama i Holmestrand), og ganske moro for de fleste.

Klikk for stort bilde

1. trinn jobber med geometriske former og lager monstre.

____________________________________________________________________________________________________________________________
Bli-kjent-dager på Granly skole - torsdag og fredag 5-6 mai.
Vi har hatt besøk av ca 70 barn som skal starte på skolen til høsten, og de kom sammen med foreldre eller ansatte i barnehagene.
Barna har vært i klasserom, hilst på lærerne som skal være på 1. trinn neste skoleår, lekt og blitt kjent på skolens områder.
De har hilst på klassebamser, sunget bokstavsangen, og tegnet hver sin superhelt.
Vi gleder oss til august, og til å bli bedre kjent.

Klikk for stort bilde