Trykk her for - Nyheter uke 4

100-DAGERSFEST PÅ 1. TRINN - fredag 21. januar
  1.trinn har gått på skolen i 100 dager, og det blefeiret dette med ulike oppgaver med bokstaver og tall.
De lagde ord med bokstavkjeks, telte til 100 med tiergrupper og lagde kjeder med 100 cheerios. Elevene storkoste seg med praktiske oppgaver.

Skoler og barnehager i Horten kommune er på grønt nivå fra torsdag 20. januar.

Grønt nivå betyr :
1. Ingen syke skal møte på skolen
2. God hygiene, god ventilasjon og normalt renhold
3. Kontaktreduserende tiltak:

• Unngå fysisk kontakt mellom personer (håndhilsning og klemming)
  • Avstand mellom ansatte
  • Vanlig organisering av klasser/grupper og skolehverdag

Informasjon om unntak fra smittekarantene i arbeidstiden for ansatte
Regjeringen har besluttet at ansatte i skoler og barnehager er samfunnsviktige funksjoner. Fra 1. januar 2022 har de unntak fra smittekarantene i arbeidstiden. Grunnen til dette er at barn og unge skal få et best mulig tilbud og at skoler og barnehager skal være mest mulig åpne. Dette betyr at ansatte som har vært i nærkontakt med en smittet kan gå på jobb, men må teste seg døgn 3 og 7 etter nærkontakten. De har karanteneplikt på fritiden. Dersom den ansatte er i samme husstand eller tilsvarende nær den som er smittet skal de i full karantene. Dette til informasjon.

Se gjerne link for mer informasjon fra Horten kommune

HVEM KLARER Å STAPPE FLEST MELKEKARTONGER I MELKEPOSEN?
Konkurransen er i gang, og akkurat nå er det klasse 4C som leder med 63 melkekartonger.
Klasse 7C sier de klarer å slå den rekorden i løpet av uke 4... Fortsettelse følger....
Under følger bilder av klasserekorder:

Klikk for stort bilde

PUSLESPILL PÅ KONTORET

Ettersom det nå er grønt nivå har Elin tatt frem puslespillene på kontoret igjen.
Det å pusle er en kjærkommen aktivitet for mange. Enten man venter på noen, trenger en pause eller som avsporing fra skader og vondter.

Vi tar gjerne imot puslespill om noen har noen å avse :)

____________________________________________________________________________________________________________________________

Alle fortjener å bli sett - hilsen Horten kommune.
Det er mørkt ute, og Granly skole oppfordrer alle store og små til å bruke refleks, og bli sett i trafikken.
Under halvparten av oss bruker refleks - Biltema.no   Selv om du ser bilen, ser ikke bilisten deg hvis du går uten refleks i  mørket - VENNESLA KOMMUNE

Oppdatert informasjon fra FHI:
Når skal barn holdes hjemme fra skolen. Trykk på bildene for større bilder.

Nå ligger referatene fra FAU-møtene på skolens hjemmeside.

Du finner dem ved å gå på SKOLE/HJEM og deretter velge FAU/SU/SMU.