Er det noe du lurer på?
I våre ofte stilte spørsmål finner du svar på mange vanlige spørsmål.
For generelle spørsmål om vann- og avløpssystemer, bestilling av ledningskart, vannavstengninger eller tømming av septiktank, send e-post til postmottak@horten.kommune.no eller ta kontakt på telefon 33 08 50 00 (åpningstid kl. 08.00 til kl. 14 på onsdager, til kl. 15.00 de andre hverdagene, ), så svarer vi deg så raskt som mulig!
Akutte hendelser – ring hvis det haster
Ved akutte hendelser på vann og avløp som ikke kan vente til neste virkedag kan du ringe kommunens vakttelefon på telefonnummer 97 55 02 00.
Du kan finne råd på hva du skal gjøre hvis vannet er brunt eller skal stenges i våre ofte stilte spørsmål.
Min side
Visste du at på min side kan du få tilgang til fakturaer, viktige dokumenter og skjemaer. Du kan enkelt be om betalingsutsettelse og få innsyn i dine fakturaer. Dessuten kan du finne en oversikt over alle søknadsskjemaene våre og en oversikt over søknader du har sendt inn og fått svar på. Du må logge inn med ID-porten for å få tilgang til informasjonen.
Feil og varsler
Vi har en egen portal for varslinger og feil. Her kan du legge inn problemer med brøyting, strøing, veier, trær som har falt ned, felling av trær, mangler og feil på kommunale lekeplasser, vann og avløp. Meld inn og følg med på oppfølging av feil, mangler og behov for utbedringer.
Organisasjonskart for deler av organisasjonen
Underliggende organisasjonskart gir en oversikt over flere som jobber med vann og avløp i kommunen. Ved å ta kontakt med servicetorget på telefon 33 08 50 00 vil du bli satt i kontakt med riktig person.