Er du sprek? Vil du bli det? Bli med, da vel!

Omriss av mennesker som driver ulike former for fysisk aktivitet. "Sprek" står skrevet på bildet, det samme er logo til frivilligsentralen og Horten kommune - Klikk for stort bilde

Er du, eller har du ungdom i hus som har lyst til å prøve ut ulike idretter i Horten? Bli med på gratistilbudet SPREK!

Gjennom SPREK får du mulighet til å teste mange idretter, bli kjent med klubber og lag som finnes i Horten OG vi gjør det sammen som gruppe! Målet er å finne sin idrett og bli med i en allerede etablert idrett/klubb som trener jevnlig sammen.

Les også: Sprek Horten

Høres dette spennende ut? Bli med på informasjonsmøte om SPREK, 6. september, mellom 18.00-19.00.

Møtet foregår på Frivillighuset i Thuegata 2. Det blir enkel servering.

Påmelding innen mandag 4. september:

På app

Last ned appen SPOND for å få oppdateringer rundt treninger, kommunisere med oss voksne og melde seg på til treninger. Her kan du også melde deg på møtet.

Bruk gruppekode ATMTA for å komme til Sprek Horten.

Har du ikke smarttelefon?

Ta kontakt med Elise N. Strange  på telefon 410 05 694