Fyrverkerikonserten 2025: Ny dato, samme program!

Årets fyrverkerikonsert ble, som kjent, dessverre avlyst på grunn av dobbelt farevarsel og hensyn til publikums sikkerhet. Vi har allerede nå detaljene klare for neste års konsert og vi håper at mange vil beholde billettene sine og bruke de til neste år. Dersom du ikke har mulighet til å komme, fortvil ikke – du kan be om refusjon for billetten.

22. august 2025

Datoen for neste års Fyrverkerikonsert er fredag 22. august 2025 og vi kan meddele at det som skulle vært vist under årets konsert, settes opp til neste år.

Marinemusikken med Sigvart Dagsland og Karoline Krüger og konferansier Markus Neby er alle bekreftet for 2025. De planlagte elementene fra årets program vil dermed bli videreført, noe som lover en storslått opplevelse for publikum.

Behold billetten og bruk den neste år eller få refusjon

For de som har billetter til årets avlyste konsert kan billetten brukes til neste års fyrverkerikonsert eller du kan be om refusjon. Vi håper selvsagt at mange vil beholde billettene sine og bruke dem til konserten neste år.

Dersom du ikke har mulighet til å komme på konserten neste år, kan du få pengene tilbake ved å kontakte oss per e-post innen 15. september 2024.

Send e-post for refusjon

Vi ber om at e-posten inneholder følgende informasjon:

• Fullt navn
  • Fullstendig adresse
  • Mobilnummer
  • Kontonummer

Det må regnes med noe saksbehandlingstid. Merk også at billettavgift og administrasjonsgebyr ikke refunderes.