KOLS-mestringskurs

Frisklivssentralen og Aktiv med KOLS i Horten kommune arrangerer temasamlinger for personer med KOLS og pårørende mandag 14.oktober klokken 18:00 - 20:00 på Horten Aktivitetssenter i Vestre Braarudgate 1.

Har du KOLS? Da er du hjertelig velkommen til å delta på temasamlinger, uavhengig av hvor sterk grad av sykdommen du har. Vi ønsker også alle pårørende velkommen for å lære mer om sykdommen.

Tematiske foredrag og erfaringsutveksling

Vi starter hver samling med et tematisk foredrag etterfulgt av samtale og utveksling av erfaringer rundt kveldens emne.

Vi serverer en enkel bevertning på møtet.

Delta digitalt!

Vil du delta digitalt på møtet via nettbrett, PS eller mobil, så er dette også mulig. Ta gjerne kontakt med oss hvis du trenger bistand.

Fire samlinger

Vi legger opp til fire samlinger, og den første går av stabelen mandag 14.oktober fra klokken 18:00 - 20:00.

Kveldens tema: KOLS sykdom og behandling ved spesialist i lunge- og indremedisin Are Bjarke Teigan.

Påmelding:

For påmelding ta kontakt via tlf  992 04 295 eller mail:  bodil.solberg@horten.kommune.no

Du kan også melde deg på ved å gå innom Horten Aktivitetssenter og sette deg på en liste der.