Takk for at du er frivillig!

5. desember er FNs internasjonale dag for frivillighet og Horten kommune ønsker å takke alle som engasjerer seg i frivilligheten i kommunen vår.

Mangfold i foreningslivet i Horten

I Horten kommune er det 318 lag og foreninger som på hver sin måte bidrar til å skape gode og inkluderende lokalsamfunn i kommunen vår. Foreningslivet har stor variasjon og dekker områder som korps, naturvern, veldedighet, idrett og møteplasser for å nevne noe.

De usynlige heltene

Mange av de frivillige jobber i det skjulte og bidrar til at andre får et positivt tilskudd i sin hverdag. I dag ønsker vi å sette pris på alle som gjør en ekstra innsats i kommunen vår. Dugnadshjelpere, bidragsytere, aktive medlemmer og ledere.

Sammen sier vi tusen takk!

Horten ville ikke vært det samme om ikke så mange mennesker hadde engasjert seg og invitert andre inn i fellesskap.