Vi søker fosterhjem for barn og ungdom

Ønsker du å gi et barn eller ungdom en trygg havn? Horten barneverntjeneste søker fosterhjem for barn i ulike aldre, og du kan være den meningsfulle voksne de trenger. Les videre for å finne ut hvordan du kan bli en viktig del av deres liv.

Barneverntjenesten i Horten trenger fosterhjem til barn i barnehagealder, søsken og ungdom.

Ønsker du å være en betydningsfull voksen for et barn eller ungdom som av ulike grunner ikke kan bo fullt i sitt hjem? Da kan dette være en jobb for deg.

Behov for flere fosterhjem

Horten barneverntjenesten er i behov av flere fosterhjem barn for en kortere og lengre periode.

Barna og ungdommene trenger tålmodige, rause og forutsigbare voksne som har evnen til å stå i en krevende og meningsfull jobb. Du/dere må være gode på samarbeid med andre instanser og foreldre/øvrig nettverk til barnet/ungdommen.

Som oppdragstaker hos oss vil du få arbeidsgodtgjøring, utgiftsdekning, oppfølgning og veiledning av dyktige barnevernsansatte.

Ta kontakt med oss for mer informasjon

Ta kontakt med teamleder Benedicte Andersen på 938 92 375 eller barnevernleder Hege Klavenes på 975 54 547 for mer informasjon.